dinsdag 30 december 2014

Mijn Top 10 Slechtste films van 2014

Ondanks dat 2014 veel goede film had, waren er ook genoeg slechte films. Zulke films zijn tijd/geld verspilling, maar zijn soms leuk om slecht over te praten omdat ze zo dom kunnen zijn.

10
3 Days to Kill.
Deze film leek een doodnormale actie film te zijn, maar bleek een saaie vader dochter drama te worden met een saai verhaal waarin maar een beetje actie zat. Het verhaal was ook wel aparte dat personages de ene scene ruzie met elkaar hebben en in de eerstvolgende scene ales weer hebben goed gemaakt, zonder dat je dat als kijker goed te zien krijgt.









9
A Million Ways to Die in the West.
Seth MacFarlane kan grappig zijn. Zijn show Family Guy vond ik vroeger best grappig, maar tegenwoordig bestaan de grappen in de show uit domme humor. Dat is geen groot probleem is voor een tv-serie, maar voor een film is het wel minder, omdat het dan in een meer realistische wereld afspeelt en de humor al snel dom en saai wordt. Ik snap ook niet dat sommige talentvolle acteurs zich hebben opgegeven voor deze film.













8
The Purge: Anarchy.
Ik vond de eerste Purge film al niks, maar de trailer van de tweede zag er beter uit. Ik had dus ook gehoopt dat het een goede film zal zijn, maar helaas was dat niet zo.
Het was een aparte film met een paar slecht jumpscares en veel random personen, die wat geks doen wat niet echt iets met het verhaal van de film te maken heeft. Ik hoop echt dat ze geen derde Purge film gaan maken, maar ik vrees dat het plan er wel voor is.












7
Let's Be Cops.
Deze film had wel een goed idee voor een komedie: Dat twee normale mannen net doen alsof ze politieagenten zijn en zo dus de macht als agent misbruiken en andere mensen dingen dwingen te doen. Dit is even leuk, maar wordt al snel saai omdat het steeds om hetzelfde gaat. Verder is het ook geen interessant.


















Transformers: Age of Extinction.
De transformers film-serie is dankzij de regisseur Michael Bay al een troep, waarin het meer over de menselijke personages gaat dan over de Transformers. In deze film is haast de gehele cast vervangen voor nieuwe personages waar je niet snel iets om geeft en dit geld ook voor de nieuwe Transformers.
Het enige wat voor mij een rede was om de film te zien, was omdat er Dinobots in de film zitten. Dinobots vond ik vroeger leuke Transformers. Helaas zitten ze net kort in het eind van de film voor een kort gevecht. Al dat wachten vond ik het niet waard en ben dus niet tevreden met de film.
Ik snap ook niet dat deze film het meeste geld heeft verdiend in 2014. Ik kijk al op tegen het vijfde deel die in 2016 uit zal komen.














5
As Above, So Below.
Deze film was weer een slechte horror film, die op de gevonden beelden manier is gefilmd. Van deze filmmanier ben ik geen fan, omdat een film dan snel onduidelijk kan worden en dus moeilijk te volgen is. Filmmaker gebruiken deze filmmanier vooral om goedkoper een film te kunnen maken en denken dus eerder aan zichzelf dan aan de duidelijkheid van de film voor de kijkers.














4
Sex Tape.
Dit was weer zo'n over de top komedie met domme en slechte humor, die misschien net even leuk is.
Deze film heeft verder niet echt een doel en had niet gemaakt hoeven worden als je het mij vraag.














3
Paranormal Activity: The Marked Ones.
Dit was een van de eerste 2104 film die ik had gezien dit jaar en vond het ook maar niks.
De Paranormal Activity serie vond in na het eerste deel al een zwakke horrorfilm serie,  Maar deze onnodige spin-off weet zelfs de eerste Paranormal Activity slecht te maken, waardoor de gehele serie nu een slecht en niet-kloppend verhaal heeft. Deze film serie mag van mij snel eindigen en ik hoop dat het vijfde deel dat voor volgend jaar gepland staat ook meteen het laatste deel van de serie is, want de serie weet volgens mij zelf ook niet wat ze moeten doen.













2
The Legend of Hercules.
Dit jaar hadden we twee films over het mythische personage Herculas. Een goed met Dwayne Johnson en deze verschikking.
Deze film had veel slechte dingen, zoals: effecten, verhaal en acteerwerk. De acteur die de schurk in de film speelt was steeds over de top qua acteren en moest alles op een aparte manier schreeuwen waardoor de film eerder wat komisch wordt. In een gevechtsscene kun je zelfs zien dat een acteur die door een speer geraakt wordt de speerpunt onder zijn arm stopt en het probeert te lijken alsof hij ook echt geraakt is.















1
Ouija.
Dit vond ik echt de meest verschrikkelijke film van het jaar.
De film heeft een slecht verhaal met veel wendingen die de film zelf uit elkaar halen en ervoor zorgen dat de hele film niet meer klopt. Na een kleine discussie over deze film kreeg ik gewoon koppijn van het nadenken hoe het verhaal nu in elkaar zit.
De film bevat verder slecht acteerwerk en veel slechte en flauwe jumpscares, die meestal niet eens een betekenis hadden.












Deze tien films zijn echt films die ik niet kan aanraden om te kijken en ik hoop dat ik deze film ook snel mag vergeten en ik ben niet van plan om me verder met deze films bezig te houden.



Ik wil graag iedereen weer bedanken voor het lezen, volgen en liken van mijn reviews
Ik ben benieuwd naar wat het filmjaar van 2015 zal gaan worden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten